Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2007 23:09 - .........................
Автор: silviang Категория: Други   
Прочетен: 1107 Коментари: 3 Гласове:
0



image



Страхувам се, че няма да успея

              безстрашно

              свойте дни да изживея.

              Че може да се люшна в труден миг -

              очи прикрил,

              преглътнал своя вик,

              готов сърце и мисъл да заложа,

              за да спася

              безценната си кожа...

              Да наблюдавам тих и примирен

              как Злото

              се разхожда покрай мен,

              да бъда жив, но с устни побелели

              да шепна,

              че играта то печели,

              че има право дръзкият му ход,

              че жалкият живот

              е пак живот...

             А всъщност след мига коварно кратък

              да бъда не човек,

              а блед остатък,

              загубил свойте чувства, глас и смях.

              И своя страх загубил -

               точно този страх.

Георги Константинов




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Страхотен стих!!
25.09.2007 09:53
Благодаря за удоволствието да го прочета!:)
цитирай
2. silviang - Удоволствието е мое!
25.09.2007 14:54
И аз благодаря !
цитирай
3. sensation - Писмо до приятеля
25.09.2007 20:30
Искрено съжалявам, приятелю,
че не вярвам в бога.
Ти, чудото на материята,
рядко ми протягаш ръка.

Трябвал ми е бог
в минути на страх и тревога -
да му прошепна възхвала,
със гняв да го отрека...


А така двама с тебе
в най-реалния свят сме попаднали.
Тичат потни мечтите ни,
в сълзите ни стронций снове.

Такива сме земните хора -
нито животни, нито ангели
(както са писали теолозите
през средните векове).

Неведнъж съм повтарял:
Богът е мойто незнание.
Но кажи ми - колко неща
за тебе и себе си знам?

Свойте истински боли
лекуваме с общо мълчание.
Само в гората зелена
съм плакал и пял като в храм.

Знам, че слабите духом
още вярват в небесни легенди.
Аз вярвам само,
че пак ще се срещнем, макар и за час.

Да си стиснем ръцете,
в очите си да погледнем...
Ако има бог -
нека той да повярва в нас.

Георги Константинов
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviang
Категория: Други
Прочетен: 852374
Постинги: 400
Коментари: 672
Гласове: 6093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930