Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 20:30 - ..............
Автор: silviang Категория: Други   
Прочетен: 2414 Коментари: 4 Гласове:
0



Благодаря ти, Боже, че ми даде слънце        и светлина - да видя този свят прекрасен!        За хляба, който даваш ми насъщен        и вярата, която носи щастие.        За всеки звезден миг благодаря ти,        за всяка земна радост и победа!        Благодаря ти, че деца ми даде        и здраве, - за да ги отгледам!        Благодаря ти и за всяка болка,        която във борбата ме калява!        За всяка грижа и тревога,        която с мъдрост ме дарява.        Благодаря ти и за милостта безкрайна,        с която грешките ми ти прощаваш,        за любовта ти всеотдайна,        че сили да прощавам и на мене даваш!        За всичко, Боже, днес благодаря ти        и моля те да бъдеш вечно с мен!        Нека името ти да пребъде        и с вяра всеки да е озарен!

 Стефка Петкова 



image

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miraculousreligion - Амин (Да бъде)
01.10.2007 20:38
Просто, друго не може в повече да се каже.
цитирай
2. avangardi - "Добър човек"
02.10.2007 17:58
Не знам, дали е хубаво да казват
за някого, че е "добър човек"
и дали това не означава,
че е повърхностен и мек?
Добър ще си, ако прощаваш
и ядът ти бързо отминава,
ако себе си до край раздаваш,
и успехите ти са за чужда слава.
Добър ще си, когато страдаш,
- да има другите кого да съжаляват,
от благодарност по лице да падаш,
че са добри и милостиня ти подават.
Ще си добър, и ако ги разсмиваш
със свойте грешки, фалове, мечти...
Но, ако чуждия живот осмисляш,
кой тогава, ще си ти?

Стефка Петкова
цитирай
3. silviang - Виновност
02.10.2007 19:58
Матей Шопкин - Виновност
Виновен съм. Пред тебе съм виновен
За всички тъжни мисли и неща:
За твоя ден от мойта нощ отровен,
За твойта нощ, за мойта самота;
За твоя страх, за кратките въпроси,
Останали без отговор от мен.
Виновен съм!… Утеха ли ти носи
Това, че съм до болка откровен?
Не мога нищо друго да направя:
Самото време в моя дух тръби.
Виновен съм пред тебе. Но оставам
Такъв, какъвто трябва може би.
цитирай
4. slavei - Амин!
03.10.2007 07:34
Чудесен стих-молитва!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviang
Категория: Други
Прочетен: 847129
Постинги: 400
Коментари: 672
Гласове: 6093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031