Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 17:47 - .................................
Автор: silviang Категория: Други   
Прочетен: 2814 Коментари: 2 Гласове:
0



Аз Съм Пътник през пустинята. От Себе Си Идвам - Към Себе Си Пътувам
 
 
 
 

   
Имало едно време… Така започват всички хубави истории. Но за историята, която следва, наистина няма друго определение, защото тя започва в най-началното време, в началото на всички времена ...
И така… Било толкова отдавна, когато цялата Вселена била в толкова сгъстена форма, че била голяма едва, колкото едно детско кубче. Това било ВСИЧКО КОЕТО Е и освен него нямало нищо друго. Всичко което Е представлявало колосална енергия – само енергия - и било събрано в това малко кубче, което било много плътно и много тежко. Толкова плътно и толкова тежко, че нашето съзнание не може да си го представи. Много, много дълго Всичко което Е съществувало в тази форма. То имало много силно развит разум. Непрекъснато се радвало на това колко много знае. А то знаело всичко. Нали затова е Всичко което Е! То се радвало на всичките си прекрасни качества.
- Аз съм красиво! - казвало си то.
- Аз съм добро!
- Аз съм милосърдно!
- Аз съм състрадетелно!
- Аз съм…- и така нататък, и така нататък в безкрая.
По онова време, поради несъществуването още на физическите светове, време не е имало. Затова не знаем, колко дълго Всичко което Е се радвало на своите качества. Можем само да се досещаме, че това е продължило много пъти по много пъти повече, отколкото съществува Земята и ние – хората - на нея. През всичкото това време, Всичко което Е живеело в това си състояние на радост и удоволствие.
Всяко безгрижие, обаче, си има край. Така веднаж, съвсем ненадейно, пред Всичко което Е изникнал един въпрос – КАК да разбера колко съм умно, колко съм добро, колко съм красиво, колко съм милосърдно, колко съм състрадателно … и така нататък, и така нататък… КАК?
Замислило се Всичко което Е. Здраво се замислило! И както винаги, когато много искаш да постигнеш нещо, то се случва. На него му дошла на ум гениална идея. Решило да отдели от себе си една част. Да я раздроби на много на брой малки частици. На толкова много на брой, колкото нашият ум не може да побере. Да разпръсне тези частици далече от себе си, да им даде възможност всяка от тях да може да взема сама решения и да се развива и чрез тях Всичко което Е да придобива все нови и нови знания и усещания за себе си. Особено важни за Всичко което Е били чувствата, защото то знаело всичко, но не чувствало нищо. Само си мислело, че чувства. Защото енергията може да носи в себе си знания, но не може да съдържа чувства.
Речено – сторено. Когато Всичко което Е отделило тази част от себе си, то започнало да се разширява, да се уголемява и заело цялото пространство, което можем да си представим и още много, много пъти по толкова… И до днес то продължава да се разширява и да се уголемява.
Този момент на отделяне на една част от Всичко което Е, учените на Земята определят като Големия взрив. Това е момента, когато е започнало раждането на Вселените. Учените смятат, че тогава се е зародила и нашата галактика Млечен път.
Но за да получава информация от всички свои частици, между тях и Всичко което Е трябвало да съществува връзка. Големият въпрос бил – КАК да се осъществи тази връзка. Новата идея, която хрумнала на Всичко което Е била не по-малко гениална, отколко първата. Връзката, която Всичко което Е осъществило, то нарекло... ЛЮБОВ! И казало:
- Колкото повече любов ми изпращат моите чеда, толкова повече ще получават от мен!
В малките частици, които Всичко което Е отделило от себе си и изпратило в безкрая, то сложило от всичко, което самото то притежавало. И пак казало:
-Нека бъдат по мой образ и подобие!
От тези частици се развили Световете, Галактиките, Планетарните системи с всички особености в тях, на които ние, хората на Земята, казваме Природа. Много, много време след създаването на Световете, Галактиките и Планетите, се появил човекът. Той също бил изграден от частиците, които Всичко което Е отделило от себе си. Това означава, че човекът също съдържа от всичко, което съдържа и неговия Баща – Всичко което Е. Нали е по негов образ и подобие! Това означава че:
-Всички хора идваме от едно и също място – от Всичко което Е.
-Всички живи същества в цялата Вселената идват от същото място – и животните, и растенията.
-Всички живи и неживи същества идваме все от там – от Всичко което Е – и земята, и водата, и огъня, и въздуха.
-Преди Всичко което Е да отдели от себе си онази малка част, ние всички сме били едно цяло! Сега отново сме едно цяло и връзката между отделните частици се нарича ЛЮБОВ!
-Каквото може Всичко което Е, го може всеки човек! Зависи колко ЛЮБОВ изпраща на Всичко което Е!
Това трябва винаги да ни напомня, че след като всичко живо и неживо идва от едно място, следва, че и тук, на Земята, ние трябва да се
отнасяме с ЛЮБОВ към него! Защото така Всичко което Е ще ни дарява с още повече от тази вълшебна сила, наречена ЛЮБОВ!
Днес много хора са забравили, че са част от Всичко което Е! Те са забравили, че трябва да изпитват голяма Любов към всички хора и към цялата Природа, към цялата планета Земя, която е нашата обща Майка. Така, както Всичко което Е е нашия общ Баща. Забравили са, че колкото повече Любов изпитват, токова повече изпращат към Всичко което Е! А колкото повече изпращат, толкова повече получават в отговор. Някои хора си припомнят за това на различни етапи от живота си! Без значение на колко години са станали, в момента, когато си спомнят, че смисълът на техния живот е да обичат всички и всичко, те започнат да го правят в мислите, думите и подтъпките си, Всичко което Е им изпраща обратно огромно количество ЛЮБОВ и ги прави здрави и щастливи!
Зная, че мнозина от вас се досетиха, че Всичко което Е има и други имена. Някои го наричат Природа, други Висша сила, трети Космически разум, четвърти просто Бог… Как ще го наричате вие, няма значение. Всичко което Е е едно прекрасно другарче, което винаги обича всички – нали сме част от него! То ни дарява с много ЛЮБОВ, просто всеки от нас си взема различно количество от нея! Чрез постъпките си и отношението към себе си, към другите хора, към природата. Тези от нас, които се докоснат до голямата ЛЮБОВ, която Всичко което Е ни изпраща, са здрави и щастливи. Тях не могат да ги уплашат никакви трудности в живота. Нали техният приятел Всичко което Е им помага винаги и във всякаки беди!
Всичко което Е никога не се сърди на никого! Така, както постъпва всеки истински приятел. Но то е най-истинския приятел, защото даже и да не вярвате, че съществува, даже и да не вярвате, че може всичко, даже и да не вярвате че то постоянно прави за вас най-доброто, то не се отказва. Докато един ден всички неизбежно го разбираме.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - много ми хареса
05.03.2008 18:01
Всичко което Е
и това трябва да е заглавите на постинга
благодаря ти!
цитирай
2. diamant1965 - Благодаря!
05.03.2008 22:30
Тази приказка ми дава сили, толкова доброта и мъдрост има в нея!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviang
Категория: Други
Прочетен: 847089
Постинги: 400
Коментари: 672
Гласове: 6093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031