Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 23:35 - Писмо от Бог
Автор: silviang Категория: Други   
Прочетен: 4068 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2008 23:38


Писмо от Бог





image
image


Скъпи приятелю,


Трябва да седна и да ти пиша за да ти напомня за нещо, което е много важно за мен. Обичам те.... снощи те видях като говореше с приятелите си и толкова исках и аз да си поговоря с теб малко. Цял ден чаках ,но ти така и не се обади. Надявах се, че по-късно вечерта ще намерим време да говорим ,но знам, че има много неща, за които да се грижиш.

image

По-късно, същия ден, ти изпратих лек полъх, който да те освежи след дългия ден. Изпълних въздуха със специален аромат, ароматът от цветята пред дома ти, но ти май не го усети като мина забързан. Тъжно ми е, че винаги трябва толкова да бързаш. Гледах те като заспиваше снощи и исках да докосна лицето ти или да погаля косата ти и затова изпратих лунна светлина на лицето ти и възглавницата ти. Когато се събуди сутринта аз се надявах, че ще можем да прекараме малко време заедно и исках да изтичам долу и да говоря с тебе ,но ти май закъсняваше за работа.

image
Сълзите ми бяха в дъжда. Имам толкова подаръци да ти дам, толкова неща да ти кажа, да те накарам да преживееш толкова много прекрасни неща, защото те обичам толкова много. Както знаеш това е в природата ми. Моля те говори с мен, поискай помощ! Знам най-съкровените ти желания и толкова много искам да съм близо до теб. Любовта ми към теб е по-дълбока от океаните, по-голяма отколкото можеш да си представиш.


image
Искам да прекарваме времето заедно, само двамата. Днес ме заболя като те видях толкова тъжен. Знам какво е да те предадат приятелите ти. Знам, че сърцето ти е изпълнено с болка. Сега ще свършвам, защото знам, че си зает, а и наистина не искам да те измъчвам. Можеш сам да избереш “моя път” или друг път. Решението е твое.

Аз вече избрах теб! Любими приятелю, моля не мисли дълго преди да вземеш решение и помни, че те обичам.

Твой приятел, Бог.

image


Тагове:   Бог,   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добро утро!
12.06.2008 08:58
Много ми хареса това което е написано!
С обич-Веса
цитирай
2. анонимен - Прекрасен текст! Целувки
12.06.2008 19:20
Прекрасен текст!
Целувки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviang
Категория: Други
Прочетен: 847152
Постинги: 400
Коментари: 672
Гласове: 6093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031