Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2008 13:15 - ........
Автор: silviang Категория: Други   
Прочетен: 4581 Коментари: 0 Гласове:
0





Защо деня си губиш в колебание

и утре пак ще тънеш в нежелание;

че всички страхове безкрайно бавят

и празни дни след себе си оставят.

Решен ли си? - започвай! В дързостта магия има, гений, красота.

Умът се пали, щом се хванеш смело

почни и ще завършиш свойто дело!


Йохан Волфганг фон Гьоте

За съжалението


Из "Мод Мюлер"


Уви за момичето и за съдията,

за богаташ роптаещ, за слугата.

Към тях и всички нас Бог има жал,

мечтите си от младини щом спомняте с печал:

по-страшно няма от това тегло

да кажеш тъжно: "Да, а би могло!"

Една надежда сладка все пак всеки има,

погребана, почти недоловима,

да бутне някой ангел нажален

надгробния й камък някой ден!


Джон Гройнлиф Уитиър

Това е истинската радост в живота:

да бъдеш използван за цел,

която смяташ за велика.

Да бъдеш природна сила,

а не неспокоен, егоистичен малък глупак

с болести и страдания, който се оплаква,

че светът не желае да се посвети

на щастието му.

Аз смятам, че животът ми принадлежи на цялото общество

и докато съм жив, е моя привилегия да правя за него, каквото мога.

Искам да бъда употребен докрай, когато умра - защото, колкото по-усилено работя, толкова по жив се чувствам.

Аз се радвам на живота заради него самия.

За мен той не е "мимолетна свещ",

а прекрасна факла, която съм уловил за миг,

и искам да я накарам да се разгори

възможно най-ярко, преди да я предам

на бъдещите поколения.


Джордж Бърнард Шоу



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silviang
Категория: Други
Прочетен: 852410
Постинги: 400
Коментари: 672
Гласове: 6093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930