Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2007 22:44 - и отново Надежда Захариева
Автор: silviang Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2985 Коментари: 6 Гласове:
0



Наживях се ,мили Боже,
честна дума,наживях.
Нанадявах.Натревожих.
Наприказвах.намълчах.

Напреглъщах.Насподелях.
Напрощавах.Нагреших.
Назагубих.Напечелих.
Въобще-насуетих.

Бива ли или не бива,
тука ли или отвъд,
искам да се напочивам,
Боже,чак до твоя съд.

На пръв поглед игра на думи,но тази емоция те грабва и както казват руснаците:"берет за живое".Щом поезията докосва душата ти,значи е истинска.


Тагове:   надежда,   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - !
14.05.2007 00:44
просто нямам думи,с които да изразя чувствата си и мислите си,докато чета поезията на Надежда..просто невероятен човек и поетеса..
цитирай
2. candysays - :))
16.05.2007 17:22
И на мен много ми хареса този стих, silviang :) Благодаря, че го напомняш...

П.С. Впрочем аз работя на една врата разстояние от Надежда Захариева понастоящем (младши-експерт съм в Министерство на културата, а тя е един от тримата зам.-министри ;)

Поздрави....
цитирай
3. silviang - това е без значение
16.05.2007 18:39
И това не е стих,а стихотворение.
Важното е,че поезията й достига до много хора и ги сближава.Аз не я познавам,но си позволявам да твърдя ,че е докоснала душата ми.
цитирай
4. candysays - Не съм казала, че има значение...
17.05.2007 11:33
И добре, поправям се- стихотворение е... (и аз пиша, но не обръщам внимание на литературоведските термини, макар и да "би трябвало"... съжалявам)

Разбирам те, и на мен са ми докоснали душата (и не просто "докоснали", а превърнали се завинаги част от нея... от ядрото й... хора, които не познавам "реално"...)
цитирай
5. silviang - това ми хареса
17.05.2007 16:19
Радвам се,че ме разбра.С удоволствие бих прочела нещо твое.Моите не се харесаха( никой не ги коментира) -били депресиращи.Прави са хората,всеки иска нещо да го окуражи,да го окрили,а не да го потиска.
цитирай
6. candysays - :)
17.05.2007 16:39
Мои неща можеш да прочетеш в блога ми (макар че не всеки пост е сериозен, има някои, които съм писала просто за забавление, спонтанно ;)
Най-много бих се радвала да си изтеглиш и прочетеш, когато имаш време, моя разказ "Феникс"- под номер 7 е в блогрола ми...

Колкото до твоите неща- непременно ще ги прочета... Аз по принцип имам слабост към обявявани за "депресиращи" произведения на изкуството, определено не съм с общоприетия вкус...
А хората... наистина може би искат "окриляващи" творби, но то и "другите", по-минорните си имат своето място и смисъл, и те също могат да дават надежда, макар не така очевидно...

Поздрави! Непременно ще те почета и коментирам скоро :)*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviang
Категория: Други
Прочетен: 854954
Постинги: 400
Коментари: 672
Гласове: 6093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930